| Auteur |
Bericht |
|
Jeroen
AKA djpolyp
Geregistreerd: zo 20 apr 2008, 12:24 Berichten: 1889 Woonplaats: Santpoort
|
 Re: Kermis "Gespot" topic
Gister op weg naar Tilburg het een en ander aan transporten gespot:
-In Haarlem de Snackwagen van Brouwer -A2 thv Utrecht de Virtual World van Troost -A2 thv Utrecht de Crash Cars van Regter -A2 thv Utrecht een aggragaat op afzetbak -A27 de woonwagen van Pieters -A27 thv Gorichem de Speed van Ropers -A59 thv Geertruidenberg een kassa + woonwagen combinatie
Op de weg terug naar huis kwam ik ook weer het een en ander tegen: -A27 thv Gorichem een spakenwagen (Ik dacht het Europa Rad) -A2 thv Utrecht een spelwagen
Zo ben ik gister dus een complete kermis onderweg tegen gekomen.
_________________ Kermisteller 2010: 50 Laaste kermissen: Hoorn, Obdam, Alkmaar Volgende kermissen: De Zilk, Noordwijk Binnen, Heemskerk
http://kermisfreaks.freehostia.com De grootste kermis transport database http://www.kermistransport.nl
|
| ma 26 jul 2010, 12:44 |
|
 |
|
Peter
Booby Trapper
|
Half Tilburg op weg naar Tilburg, en op terugweg naar huis gezien op transport Te veel om allemaal op te noemen, kwam wel de Crazy Shake van Paultje op weg naar Eindhoven tegen op de A2 en 2 transporten van Eckelboom-Duits waaronder de mooie Mack 
_________________ TP Nee @ Hyves
Kermisteller 2010: 68 Laatste: Zutphen Next:Duiven, Bedum
Flying Bob @ Hyves
|
| ma 26 jul 2010, 16:26 |
|
 |
|
Cor
Ikke dus
Geregistreerd: do 27 maart 2008, 10:25 Berichten: 411 Woonplaats: Dedemsvaart
|
Ik kwam vanmorgen de pusher van van Griensven en de lucky crane van de Voer tegen toen ik Emmen inreed. In Emmen zelf de blower op transport zien staan. (en verder iedereen gezien die nog aan het afbreken waren uiteraard....  ) Oh en geen kermis maar heel transport van Circus Humberto zien rijden, deze kwamen vanaf Ommen en reden richting Emmen.
_________________ Kortingsbonnen voor de kermis? Kijk op kermisvoordeel
|
| ma 26 jul 2010, 16:34 |
|
 |
|
polypfreak
Geregistreerd: za 13 feb 2010, 15:46 Berichten: 923 Woonplaats: zeeland
|
vandaag 2e opleggers van vd Zande (cake walk) zien staan in Oss tegen over de woonboulevard. Iemand enig idee waar die op staan te wachten?
_________________ www.kermis-fotos.nl www.forum.polyponline.nl www.kermisland.be
|
| di 27 jul 2010, 00:19 |
|
 |
|
Martijn
Geregistreerd: za 07 jun 2008, 18:44 Berichten: 607 Woonplaats: Valkenswaard
|
Ik kwam vandaag de China Town weer tegen, terug uit tilburg
_________________ Kermis.nl - Daar Draait Het Om!
|
| di 27 jul 2010, 21:42 |
|
 |
|
Cor
Ikke dus
Geregistreerd: do 27 maart 2008, 10:25 Berichten: 411 Woonplaats: Dedemsvaart
|
Vandaag een (voor mij) onbekend transport gezien van waarschijnlijk een klapscooter, deze stond tussen Den Oever en Hippolytushoef.
In Hippolytushoef nog een Daf 95 gezien zonder bak oid, maar met voorop een grote stikker met iets van kermis.
Op de afsluitdijk nog een jackpot zien rijden (ex Speelman) en een suikerpin.
_________________ Kortingsbonnen voor de kermis? Kijk op kermisvoordeel
|
| di 27 jul 2010, 22:41 |
|
 |
|
Djirk
|
Het complete Euro Coaster transport in Weert. 2 trailers op de Graafschap Hornelaan, 2 op de Leukerstraat en de rest op het terrein van Buwalda zelf.
_________________ Voor kermis columns, reportages en de Weerter kermis ga je naar: Gewoon Kermis
|
| wo 28 jul 2010, 18:06 |
|
 |
|
dalton
Geregistreerd: vr 16 mei 2008, 18:22 Berichten: 83 Woonplaats: heemskerk
|
deze twee kwam ik tegen in stompwijk (twee weken geleden) waar de kermis toen al afgelopen was   gr Michael
|
| do 05 aug 2010, 01:01 |
|
 |
|
Jeroen
AKA djpolyp
Geregistreerd: zo 20 apr 2008, 12:24 Berichten: 1889 Woonplaats: Santpoort
|
Vanmiddag op het Dance Valley terrein in Spaarnwoude de spakenwagen van het rad van Sipkema zien staan.
_________________ Kermisteller 2010: 50 Laaste kermissen: Hoorn, Obdam, Alkmaar Volgende kermissen: De Zilk, Noordwijk Binnen, Heemskerk
http://kermisfreaks.freehostia.com De grootste kermis transport database http://www.kermistransport.nl
|
| za 14 aug 2010, 17:11 |
|
 |
|
kermislimburg
|
|
| wo 25 aug 2010, 20:13 |
|
 |